Ruim 2.500 tevreden klanten
Snel zichtbaar resultaat
Al 30 jaar Experts in commerciële groei
Sales opleider 2023
Gemiddelde waardering 8.7

Verras de klant

101 inspirerende ideeën

Wanneer heeft u voor het laatst uw klant verrast met extra aandacht? Mensen worden blij van een onverwacht, attent gebaar. Zo ook klanten. Het is belangrijk uw klanten steeds opnieuw en op een creatieve wijze te verrassen. Geef ze net iets meer aandacht dan ze verwachten. Doe altijd iets extra’s. kortom, Verras de Klant. Ervaar dat klanten uw initiateven belonen, want u bent immers diegene die opvalt. En daar gaat het om.

Dit boek is bestemd voor iedere verkoper en verkoopmanager die iets extra’s voor zijn klanten wil doen. Met meer dan honderd prikkelende ideeën geeft het u voldoende mogelijkheden om een eigen creatieve en klantgericht aanpak te ontwikkelen. Ervaar hoe leuk en inspirerend – en vooral succesvol – het is om de inspiratietips uit dit boek in de praktijk toe te passen!

Een gesigneerd exemplaar bestellen?

JA, leuk idee! Neem met mij contact op:

Meerdere exemplaren met korting bestellen?

JA, ik wil graag meer info over de mogelijkheden:

Nieuwsgierig naar de inhoud?

JA, ik ontvang graag van Verleid de Klant de inleiding en hoofdstuk 1:

Boekinformatie

Uitgeverij: MYbusinessmedia.
Uitvoering: Gebonden met steunkleur.
Formaat: 14 x 21 cm.
Jaar uitgave: 2007.
Druk: 4e druk, maart 2011.
Omvang: 112 pagina’s.
Auteur: Rob Snoeijen.
Investering: € 23,00.
ISBN: 978-90-7486-464-0.
NUR: 801, 802.

Wil je een advies op maat? Neem contact met ons op!

Inschrijven inspiratie mail